Min dag...

Jag vet, det är länge sen sist nu men jag har inte haft så mycket att säga så det verkar smått onödigt att försöka få ihop ett inlägg när det ändå bara blir "hej, detta har jag gjort idag, detta gör jag just nu, detta ska jag göra när inlägget är klart och hejdå" liksom.. Nää><
Men i alla fall, idag har jag lite tankar att skriva av mig..
Till att börja med har jag haft en bra dag idag.
Bara för att jag ska slippa undan lite lättare tänkte jag göra en tråkig lista :P
Idag har jag:
- klippt mig, blev riktigt nöjd, det tråkiga är att ingen kommenterar det utan att jag påpekar det>< jaja..
- trott att jag inte skulle få någon middag
- träffat Marcin som kom hem igår :D
även om det sist och slutligen kanske kommer att ge mig ett blåmärke(får se imorrn),
så var det kul att se honom igen x)
- gråtit utan att fatta varför :S
..sen tror jag att det var allt.. Nänänä, vänta lite nu, en grej missade jag!
- blivit knuffad i en snöhög, vet dock inte om jag ska skratta eller gråta åt detta faktum ><
..Så, nu var det verkligen allt.
Men nu, för att det här inlägget inte ska bli så långt att ingen orkar läsa det, bryter jag här.
Mina funderinar kommer i ett följande inlägg :P För er skull x)
Ciao och brb!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0