Effektiv kreativitet needed?

Hej hej! Eller godnatt borde jag väl kanske säga..
Idag har jag alltså åkt fram och tillbaka till Sverige..
Båtresan dit gick förvånansvärt snabbt, eftersom jag fastnade i en bok hela vägen :P
Det är nog något konstigt med mig och båtresor, speciellt på kvällarna..
För från det att jag kom hem tills nu har jag:
-plockat upp ALLT som legat på golvet och skräpat
-hittat ett presentkort som jag trodde att var gone forever
-börjat skriva en recension på boken(den var utläst runt 7 tror jag), endast pga skrivkramp :S
-börjat rita ännu ett hus
-gjort allt detta samtidigt som det har surrat av en massa djupa funderingar i skallen..
Jaa.. sen kanske jag ska säga att jag har varit hemma i ganska precis 2 timmar nu :P
Men nu ska jag säga godnatt och sätta mobilen på ringning tidigt imorrn så att jag börjar komma upp före 12 innan det är skola igen xP
Ciao och gonatt!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0