Söndag=slut på lov:(

Jahapp, imorgon var det skola igen då.. Deprimerande intesant?:P
Har varit ganska effektiv nu på kvällen och städat lite på rummet, det blev nästan 4 påsar med bara skräp, hehe... Borde nog ta med mig mina sopor också när jag går ut med resten, eller vad tror ni?
Däremot har jag fortfarande inte tvättat, fy på mig! Jag har ju behövt tvätta i säkert tre veckor nu..
Varken jag eller mamma fattar hur jag kan ha några kläder kvar att ta på mig><

Men lite stolt är jag iaf idag, fick nämligen ihop en kub jag fick av natten när ja fyllde:D
Har tragglat med den till och från i te fyra veckor nu.. Det ska tydligen vara någon sorts IQtest så man undrar ju lite hur låg IQ jag har egentligen x)


få se nu, vad var det mer?..

Var till Sverige med mamma igår, var meningen att vi skulle till täby eller något åt det hållet men det blev Norrtälje som vanligt istället. Fan vad segt/tråkigt tänkte jag först men kom på andra tankar ganska snart:P
Köpte ett par jeans, ett linne, bh och en massa trosor(haha), sen tog tyvärr pengarna slut, eller närmare bestämt räckte de inte till någe mer>< Fick deprimerad lämna kvar ett par skor:'( Jag skyller det på Sven-.- För om mamma inte hade köpt en ful(hon håller med på den punkten) nyckelhållare hade hon kunnat bidra så att jag kunde köpa skorna.. Marrrg!><


så långt hade jag kommit före idag:P


bildbevis!


hade smått tråkigt på båten hem..

Ska nu hoppa in i duschen(okej snarare släpa mig) men ha det så bra alla människor!:)



Emma 

Kommentarer
Postat av: Sofie

fiin bild =)

2010-05-17 @ 20:20:17
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0