Russian heat

Hallo!
Herregud, nu är det sommar!
Eller har varit sen lördagen, fast det vet väl alla ändå:P
Har haft vidöppna fönster så gott som hela dagarna för att inte svettas ihjäl..
Käkat glass var och varannan dag har man ju gjort, det är väl ändå ett måste.
Börjar dessutom redan få lite färg på armarna(very good:P)

Men! Just den här veckan är nog den jobbigaste åtminstone i den här perioden.. tror inte ens att nästa vecka blir värre>< Har två projekt som ska in den här veckan, det ena imorgon och det andra fredag kväll.. Är någorlunda klar med det första tack och lov
Skulle egentligen haft tre sovmorgnar den här veckan men pga projekt helveten så har jag varit tvungen att masa mig upp ur sängen så mycket som två timmar för tidigt, omfg! xP Var helt borta idag.. Cyklade till skolan med halvslutna ögon, höll på att somna på bilden..Självklart var det något fel på internet igår och idag, men mamma, som inte brukar vara så smidig med datorer lyckades fixa det:D:D STOOORT tack till dig mamma! Vet inte om jag hade klarat mig en dag till utan youtube x) Hade abstinensproblem igår, satt vid datorn och försökte, försökte, försökte få fanskapet att fungera och emellan försöken satt jag och slog på tangenterna och tyckte att det var outhärdligt tyst, haha xP
Men som sagt så funkar det nu :D:D:D Troligtvis det mest positiva denna veckan förutom måndagens hopning då kanske^^

Men ska.. vet inte.. loda vid datorn(yeey xD) resten av kvällen...
Nå, Ciao och ha det bra!:)




EMMA.. FUCK caps lock!
Emma, så nu blev det rätt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0