Lillaholmen med Fia

Hallo!
Det var några dagar sen jag skrev något här:P
Har inte haft något att skriva om helt enkelt..

Tillbringade en stund på lillaholmen med Fia idag, vi hade ganska kul och jag fick höra en del skvaller om hennes konversationer på msn. Jag vet, låter inte så intressant, men tro mig man får andnöd av att man skrattar så mycket xD Skulle ha tagit med mig kameran men tyvärr är den död just nu, tror att den behöver laddas :P

Sitter just nu ochlyssnarpå musik och varför missarjag alltid mellanslagstangenten?! Den och jag har mycket otalt det ska jag säga xP
Väntar på att Yasse kanske ska orka pallra sig hit, alltså finns det en chans att jag inte dör av tristess som vanligt, yey^^

Men.. Det var ju faktiskt något som jag blev förbannad över nu i veckan. Frågan är bara vad.. Juste!
På sammhällan i tisdags gick vi igenom vad Åland hade för roll i AVK(2:a världskriget) och då sade Dan(läraren) att åländska sjömän blivit(i brist på bättre ord)tillfångatagna och satta i koncentrationsläger i tyskland eller i fängelse i Storbrittannien. Alltså, ålänningar som inte hade ett skit med något krig att göra hamnar i skiten bara för att de idiotiska grannländerna ska hålla på och befästa Åland-.- Jävla maktgalningar säger jag bara!!
Det är nog fan dummare än när man var liten och blev beskylld för ditten och datten som man inte hade gjort och sen fick ta någon annans skit. Nej usch, jag är förbannat trött på alla idioter till makthavare som ska behöva skjuta på varandra eller rensa ut en viss sorts människor bara för att man inte gillar dem! Morrrrr ><
Varför kan aldrig någon vettig människa sätta ner foten och säga att nu jävlar får det vara nog!! Men nej, alla vill bara komma högre upp i den helvetes maktstegen. Krigsgalna blodtörstiga idioter!!
Så, nu har jag fått ur mig det, very good..
Men Ciao och ha en bra helg alla människor!:)



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0