Yes! Finally :D


Go'kväll folk!

Då var det fredag igen då, yeey... Eller nått... Helgerna kommer att kännas grymt boring nu när man har kommit hem igen >< Men, men... vad ska man göra...






En bra nyhet har jag faktiskt: Jag ska köpa laptop imorgon! :D:D
Äntligen:D Har ju sparat sen före jul, det skulle ha tagit ännu längre tid om jag inte fått pengar av pappa till resan(vilka man självklart sparar, daa?xP) Jag menar... får man 110 i månaden är det aningen svårt att spara några större summor... Fast egentligen inte, det är bara jag som slarvar bort det mesta av det, hehe^^
Borde verkligen skärpa min ekonomi... Ska ju bo själv så snart som möjligt och då är det liksom en fördel om den funkar...
Mamma verkar tro att jag kommer att bo hemma tills jag är 30 eller nått. Knappast du, inte med den irriterande sambon i samma hus! Jag blev ganska sur på honom idag, igen... Jag skulle diskutera ny dator med mamma och så kommer han och ska börja gå på om något helt annat. Han kan aldrig intressera sig för vad jag har att säga, det är liksom inte intressant. Men han säger måste förstås alla lyssna på och vara jätteintresserade av? 
Nej, fyfan... Jag vill flytta nu! Ge mig pengar bara så går det hur bra som helst ^^^blink, blink
Nee, nu ska jag se om dumburken har börjat visa något trevligt, Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0