Nu snurrar kugghjulen igen :P

Jahapp... Då var det tänkardags igen... Var ett tag sen sist nu:P
Men iaf, till ämnet:

Har någon annan någonsin känt att ni skulle vilja vara bäst på något?
Att ni hade något ni kunde... glänsa med? Något att visa upp, som när man var liten och hade lärt sig nått nytt: "Mamma, mamma, titta!" Jag har ibland den känslan.
Att vilja vara bäst, på något...
Undrar varför det blir så? Man kanske har levt för mycket av sitt liv i andra människors skugga...
Backat och låtit de andra bestämma lekarna. Men jag tycker att det börjar bli min tur att bestämma nu, eller är det försent?
Nåja... Nu ska jag dra in till stan, eller till Sara närmare bestämt:P
Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0