Nio sidor än så länge...



Hej, hej:)

Har suttit med laptopen i knät och skrivit de senaste två eller tre timmarna.
Nu ska jag fan bli klar med det. Oftast när jag skriver något blir det bara mellan två och fem sidor, sen försvinner idéerna, skitirriterande. Men nu jävlar ska jag bli klar! Har hittills kommit nio sidor, men det är mycket kvar i huvudet än, great:D

Det är lite kul, varje gång jag fått en skrividé har jag gått och tänkt på något och varit helt okontaktbar, ungefär som när jag läser något.Om någon försöker prata med mig när jag är mitt uppe i en bok är det bästa svar de får aha eller mm... Ja, saker i den stilen, hehe:P Så blir jag om jag tänker på något. Sen när jag kommer på en idé blir det lite som en aha-upplevelse och då ägnar jag oftast någon minut åt att bygga upp historien i huvudet, sen är jag fullt kontaktbar igen. x)

Blev lite stel efter att ha suttit stilla så länge, håller på och knäcker lite allt möjligt här nu:P Inget skadligt, bara så att lederna kommer på rätt igen, hehe:P
Nee, ska sova nu tror jag, Ciao!


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0