Jahapp... Dags att börja spara då?



Har spenderat alldeles för lång tid med att kolla på dyra väskor><
Hittade just en på Mytheresa, I'm in love! Måste ha!
Men det blir till att börja spara nu så att jag kanske kan köpa den nästa år... Dvs om den finns kvar då, hehe... Vilket den knappast gör, snyft :'( Kostar iofs "bara" 325€, men det är liksom inte så bara när den enda inkomst man har är studiebidrag så småningom, på cirkus 120 € ...suck
Annars kanske jag ska visa den för pappa... Men först måste jag träna lite på hundögonen, hehe:P

Nåja, nog tjatat om väskan(men jag vill ha den!!).
Öhm... är hos pappa i helgen nudå. Eller det blir väl halva helgen vid närmare eftertanke:P
Far iväg till Yasse imorgon vid fyra och kommer inte tillbaka förrän tolv, ett på söndag. Great:D
Inte illa menat pappsen men det är lite tråkigt här ute...

Men ska ner på stan en sväng imorgon också... Kanske lyckas tjata till mig ett par skor då?^^
Hehe... Vilken girig jävel jag kan vara xP
Men, nee, tror jag ska fortsätta plåga mig med dyra väskor...
Ciao och ha en bra helg alla människor!:)



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0