Hemma igen... I kylan...


En av de första bilderna från D.R. kan jag lägga upp i alla fall :)

Hola amigos!:P

Jahapp, nu har jag alltså kommit hem till Norden och därmed kylan igen...
Det blev en massa krångel hela hemresan, försenat plan, seg tekniker, trånga flygplanssäten, sen väska, snöbegravd bil, båtar som sitter fast i isen... Tjaa... Kan väl säga att jag kom hem tolv timmar senare än om allt hade gått som det skulle, ähem...
Men det var två härliga och varma veckor i alla fall :)
Lite brun har man lyckats bli, och bränt ryggen två gånger, hehe...

Har redan hunnit packa ur väskan, det brukar ta ett par dagar och en massa tjat från mamma innan det blir gjort, hehe^^ Men är man rastlös så är man...

Kom hem halv åtta imorse och hade inte sovit särskilt mycket men tänkte att nog borde orka med skolan ändå, hade mest håltimmar idag så:P Men... Näej, kanske inte... Hade matte första timmen och fattade knappt vad läraren sa... Eller, fattade kanske jag gjorde men hjärnan ville inte koppla... :P
Så sen tog jag bussen hem... Kände att det inte var någon idé om man ändå inte hängde med...

Kanske att jag lägger upp lite bilder från resan snart, men inte nu inte:P
Ska... se på tv och ta det lugnt så länge det går.
Ciao!




Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0