Återkommande träningsvärk

Snart påsklov!! :D Yippiiie!
Det känns som om någon snabbspolar genom veckorna nuförtiden.
Visst det är väl Ok, då kommer ju sommarlovet snabbare:P
Bara det saktar ner igen när skolan slutar i juni.

Har annars känt mig som en 60-åring med reumatism idag.
Har som vanligt träningsvärk><
Det är verkligen inte bra att ha gympa och ridning på samma dag!
Vi red barbacka på ridningen och det gick riktigt bra:)
Och så hade vi haft badminton på gympan, skojj:)
Det är något jag skulle kunna tänka mig att hålla på med regelbundet.

Imorgon är det Kladdkaronka i skolan-.- suck, det skulle jag gärna slippa faktiskt...
Jag brukar börja 09:45 men vi måste komma till 8 imorgon, skit också><

En sak måste jag säga innan jag avslutar:
Grattis Yasse!! :))



Ciao och ha en bra dag!:)




Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0