Aj ><

Hallo allt folk!

Jaahapp, då har jag fått räls på nedre tandraden också, fyfan x/
Så nu kommer jag att ha ont i hela käften några dagar framöver... Säger det igen, fyfan...
Gillar det verkligen inte, visst att ha i övre kan jag väl gå med på men jag vill inte ha i nedre också-.-
Annars har väl dagen varit helt ok...

Just det herr sveriges-statsminister var till vår skola idag, man såg folk samlingen runt honom men inte så mycket mer än flinten av honom x) Lite komiskt var det allt. Han skulle komma dit halv två och redan ett hade både åländsk och svensk press, plus lärare med systemkameror, installerat sig x)

Var ute och gick för en stund sen, nästan en timme blev det *stolt* xP
Ska försöka komma ut och gå hela veckan nu, men får väl se hur bra det funkar ><
Nåja... Nu ska jag pyssla med något annat fram till elva...
Då kommer nämligen True blood:D Jippiiiiiiiiiie :D:D
Gud vad jag har saknat det programmet sen det tog... vinteruppehåll?
Så självklart är jag glad att det har börjat igen, missade dock säsongsstarten eftersom jag var i D.R. :/
Men det var det tamigfan värt x)
NÅ, Ciao!




Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0