Ääntligen! :DD

Äntligen har två böcker som jag gått och väntat på sen åtminstone November kommit till bokhandeln:D
Såg de egentligen igår men då hade jag inga pengar. Dessutom trodde jag att jag tappat bort mitt presentkort hos MB. Japp, där har ni det, svart på vitt. Jag är en Bokmal med stort B xD 
Men gud sen! Ni kan inte förstå hur svårt det var att gå ut från bokhandeln utan de böckerna><
Tänk om de skulle tagit slut tills idag?! Blev lättad när jag såg att de var kvar när jag kom dit igen på dagens håltimme><Jag nästan slet åt mig den de bara hade ett exemplar(som stod framme) av, haha x) Det var nog min snabbaste visit någonsin i en bokhandel!

Så nu har jag suttit i fotöljen och sträckläst i ett par timmar. Leder och muskler har dock börjat göra sig påminda av att sitta stilla så länge xP
Ööhm... Har annars lite engelskaord att ta itu med. Gärna före 22:00 då det kommer något sevärt på burken.
 Får se om det går att slita sig från boken till dess^^

Men jag skulle verkligen rekommendera den och en annan serie till alla som läser fantasy(vampyrer).
Serierna heter Vampire Academy och House of night. På svenska har det kommit ut tre böcker så här långt fjärde kommer i Augusti( gällande båda serierna), på engelska tror jag att de är på femte boken nu. Men LÄS DEM FÖR FAAN! Dvs om ni inte redan gjort det:P
Ciao och ha en bra kväll!

P.S. Jag vill ha pengar på kontot och en ny väska xD Plus att jag vill att det ska bli fredag-.- :P


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0