28.03.2010

Då var man tillbaka från Yasse.
Det blev ganska kul igår och Yasse var väl inte altför nykter xD
Blev dock väckt halv sju imorse! -.-
Okej, vi hade inte ställt om klockorna ännu så den var egentligen halv åtta. Men ändå?!
Men jag får ta och ladda upp någon av de få bilderna jag tog igår iaf, men det blir inte förrän jag kommer hem till mamma:P

Tänkte ta och bänka mig framför tv:n på övervåningen och se på New moon som jag köpte igår:D
Har ju inte sett den ännu, buäääh:'(

Just det! Måste skriva in en... konversation? jag och Yasse hade imorse vid åtta(efter att vi ställt om klockorna)
(Jag) ligger kvar i sängen och försöker vakna.
(Yasse) kommer in i rummet.
(Jag) "vad är det i den där flaskan?" låter som en jäkla kedjerökare><
(Yasse) "vatten med citron och limesmak."
(Jag)" vänta, jag måste sätta mig upp först."
(Jag)Rör inte en fena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0