Skitväder><

Ja.. Då har man haft sommarlov i en vecka.. Självklart ska det ju vara skitväder nudå..
Har fördrivit dagarna med att sitta framför datorn och vara allmänt lat, hehe

Var till Uppsala med Fia i förrgår(torsdag) och gjrde slut på mina pengar><
Men köpte ett bar ballerinaskor(vita), solglasögon, tre linnen och triologin av filmerna Underworld -älskar dem! xP

Annars då.. Är hos pappa nu i helgen, han fyller år imorgon(söndag) och sen fyller mamma på tisdag..
Var och simmade med Fia idag, det belv bara 550m men det kändes som jag skulle kunnat hålla på ett bra tag till:P
Och igår tvingade mamma mig att rida fastän jag INTE ville, vilket resulterade i en avfallning, ska försöka kräva skadestånd av henne tror jag:P
så, think that's all I had:P
Ciao och ha en bra dag alla människor!:)



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0