Trääningsvärk

Hallo!

Jag tror att jag börjar med morgonen så att det blir en någorlunda vettig ordning:P
Till att börja med så hade jag sovit jättebra för en gångs skull, yeeey:D
När jag vaknade var sängen så varm att jag trodde katten låg där men tydligen inte.
Men sen när jag var nere och åt frukost frös jag så att jag skakade, sådär som det blir när man har varit på bio och sen när man ska gå bara skakar man:P Mamma kallar det för att man är ruggig i alla fall:P

Annars har jag gått i skola som vanligt men jag har haft en sån jäkla träningsvärk i benet. Det kommer antagligen från ridningen men varför har jag då inte träningsvärk i det andra benet också? Satt väl och spände mig någon gång när vi var på volterna( vilket vi var i princip halva lektionen då):P

Kom hem för en stund sen och ska väl börja med franskan till imorgon nu, Ciao!




Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0