Torsdag... & förkyld-.-




Helvete! Jag hade skrivit hela inlägget och så försvann alltihop-.- Ja, får väl försöka skriva om det><


Hej, hej!

Ja, torsdag idag och jag har dragit på mig vinterns förkylning, tur bara att det är helg snart.
Hade franska och matte idag men trodde att jag hade psykologi sista timmen så jag hade inte gjort matteläxan, utan läst psykologi istället, eller snarare tänkt att jag borde läsa det...

Det påminner mig om att mina nyårslöften inte gått så bra, eftersom jag bara skjuter upp allt till sista minuten och sen barkar det åt fanders. Men nu jävlar är det slut-slappat! Jag ska få upp arslet ur vagnen och göra det jag borde gjort för flera veckor sen!

...Håller på med matte just nu och det går riktigt bra. Vi har börjat med andragradsekvationer, vilket jag tycker att är ganska kul( det blir lite mer att bita i om man säger så). Men! Än så länge håller vi bara på att ritar grafer av funktionerna, vilket jag tycker är såå tråkigt-.-
Nej, nu ska jag snora vidare med matten, mahaa, vad jag är rolig xP (hmm...?)
Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0