Tidig väckning><

Mors gott folk!

jahapp, då har nästan halva dagen gått och en del av er har säkert just vaknat medan jag däremot har varit uppe i lite mer än fem timmar:P Jag sov hos Fanni inatt när hennes mamma och Tage var på idrottsgalan, hon tyckte att hon behövde en barnvakt, haha
Vi somnade inte förrän de kom hem coh det var väl vid två ungefär.´
Det var iskallt i rummet där vi sov men när jag väl hade somnat sov jag riktigt bra i alla fall.
Sen skulle vi upp nio imorse eftersom Fanni skulle iväg till kyrkan men jag somnade om och sov en halvtimme till innan hon kom och försökte ta mitt täcke, hehe^^ Hade riktigt trevliga drömmar den halvtimmen:P

Nu går man runt här hemma och börjar känna sig lite trött och smått rastlös...
har hunnit med att sova i någon minut, ritat lite och skrivit en mening till på mitt tal som jag ska hålla på svenskan...Nu kom katten och försöker ta sig upp på skrivbordet^^

Ikväll kanske Yasse ska komma hit så jag ska ta och göra alla läxor före det istället för att de ligger till halv tolv, hehe...
Nå, Ciao och ha en trevlig söndag!




Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0