Ridningen= braa Hokus:P

Hej, hej! (jösses, jag måste verkligen komma på någon bättre hälsning xP)

Nå, skola idag som alla måndagar och sen ridning på det:)
Det gick riktigt bra idag, fick dock liite ont i höfterna? av all grodsits Nadja tvingade oss till, hehe^^
Hade Hokus, han var stel först men sen fick jag honom i någorlunda balans efter en halvimme och på slutet gick han jättefint:)

Jag var riktigt duktig idag och gick hem från skolan. Det var mest för att jag inte orkade vara i stan en halvtimme och vänta på bussen, hehe...
Det kändes som om jag gick jäkligt långsamt men det tog ändå bara 25 min :O
Nåja... Ska pallra mig in i duschen nu innan mamma får psykfel x)
Ciao och trevlig måndag på alla!:)




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0