Premiär för inlägg från skolan, haha xP

Hallå!

Sitter just nu i skolan och har haft håltimme från halv tio och börjar klockan två igen(om en halvtimme)
Det här är faktiskt första gången jag bloggar i skolan, har varit ganska sträng med mig själv att låta bli och dessutom känns det lite obehagligt att sitta i datakorridoren där folk som går förbi kan se vad man håller på med... Jösses, jag låter ju paranoid xD

Efter första timmen var slut tog jag och Carro bussen hem till mig och skulle äta lunch där(Y). Sen kom Sara också, hon skulle ha haft simning men läraren var borta:O
Sen var vi ner på stan en sväng och jag har inhandlat en bok och nästan frusit benen av mig-.-
Boken får jag skriva mer om när jag kommit hem om ca. tre timmar:P
Nu ska jag göra lite av hissaläxan så att jag inte har så mycket att göra när jag kommer hem.
Ciao och ha en bra dag allt folk! :P




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0