Miss you...

Det är konstigt egentligen...
Att man kan sakna någon efter så kort tid...

Men jag är nog lite knäpp... :P
Antingen är allt härligt och roligt
eller så känns det som att jag är i någon sorts
känslolös dvala?
Dvalan, eller vad det nu kan kallas, 
är, kanske inte så förvånande, värst...
Det är som att jag inte skulle känna
något alls, men egentligen är jag deprimerad...
Ja, så är det... Antingen rosa och fluff-fluff
eller ner i en avgrund...

En del av en dikt som jag hitta:

"så säg mig

vill du ha mig trots allt

ge mig din kärlek till tröst

först då vet jag att jag kan leva

först då vet jag att jag finns

så säg mig

vågar du älska mig" 


                                                                                                   


Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0