Lördag i stan och ute i Överby

Hej, hej!

Har varit på stan med Fanni idag. Köpte en ring(yeey) och en T-shirt bl.a.
Sen bar det ut till Överby och gratta Michael( fyllde 38 idag och spelar på Arken ikväll:P)

Sen när jag kom hem var jag ute och tog några fina snöbilder, men jag blev tvungen att gå in för kameran höll på att dö, hehe>< Lite dåligt laddad kanske?
Eehm, har så här långt bara suttit vid datorn och tråkat men ska se om det går något bra på Tv nu
(och käka lite glass:P).

Men allvarligt Ålands väder just nu?
Det är ju tamigfan nästan ryska vintern här nu, svinkallt de två senaste dagarna!
20 minusgrader igår och 15 idag... Fast i och för sig... -15 har det väl varit någon gång tidigare?
Just nu är det ju knappt att man vill sticka näsan utanför dörren för att det är så jäkla kallt><
Katten vill inte heller gå ut och den har ju för fan (vinter)päls!
Jajja, nog om det Åländska vädret, nu vill jag ha glass, haha x)
Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0