Ingen mer spanska:P

Hallå!

Min dag så här långt har varit ganska okej, nog för att jag blev ganska irriterad på franskaläraren som tyckte att vi skulle hungra ihjäl bara för att hon anser att det inte passar sig att äta lunch halv elva, utan istället åt vi inte förrän 20 över och jag var HUNGRIG, nåja, nog klagat på henne:P


Var in till studiehandledaren och tog bort spanskan idag, det känns ganska bra faktiskt, även om jag nu behöver lägga in en kurs till i tvåan:P
Jag var dessutom just in och kollade mejlen(duktigt Emma) och det stod att vi ska ha bowling på gymnastiken imorgon, dock kl. 8  -.- men annars är det yeey, morgontrött som man är, haha^^

Ska göra läxor nu och sedan iväg till ridningen och det verkar som att jag blir tvungen att ta bussen båda vägarna idag, guud så deprimerande... ja, men... Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0