Finfina citat :P

Har roat mig en stund med att kolla i en gammal skolkalender med ett citat/vecka i.
Hittade ett par stycken som var riktigt bra:

"Tänk om allt är en illusion och ingenting existerar? Då har jag definitivt betalat för mycket för min matta."

"Får man bara ändan ur vagnen behöver man inte ta sig i kragen."

"Hemma: Den plats där man vet vad pyttipannan är gjord av."

"Den nyttigaste läxa livet har lärt mig är att idioterna många gånger har rätt"

"Framgång ger vänner, motgång prövar dem."

En av mina favoriter bland de bästa:

"Hemma är inte där du bor utan där man förstår dig."

Oojoj,jag skulle kunna citera minst ett tiotal till men det får vara nog nu:P
Ciao!



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0