Emma goes happyface:D

Hej igen!

Ridningen idag gick riktigt bra. jag skulle egentligen ha haft flugan men han hade gått dressyrträning i helgen och behövde vila, så jag hade Hokus istället. Känner mig stolt för jag fick honom i form(yes!):D
Det är en så härlig känsla man får när man känner att hästen jobbar på rätt sätt, man vet liksom att man själv gör(någorlunda i a f) rätt.

För övrogt har jag känt mig både pigg och på väldigt gott humör idag, speciellt nu på kvällen^^ Great, nu kanske jag kommer kunna sova före tre:D
jag skulle kunna hålla på med det här jag vet int hur länge men måste sluta innan mamma blir galen för att jag inte går och lägger mig xP Och så måste jag(för övrigt) sätta mobilen på laddning, den sa just att den håller på att dö(pep med andra ord)
Ciao!

Juste, alla ålänningar MÅSTE se det här:

http://www.youtube.com/watch?v=5qMx10uyVX0

Kolla hur många ni känner igen xD


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0