D.R. here I come!:D

Heeej!:D

Okej, idag så är Emma = HAPPYFACE, haha
Nu är det klart, jag far med Fanni till Dominikanska rep. den 14 februari så nu är det bara till och börja planera, yeey:D

Mamma trodde att lärarna skulle vara rätt så tveksamma men de var förvånansvärt sammarbetsvilliga xP
Franskaläraren t.ex, (jag kommer missa mest i franskan) hon sa bara att ja, det där läser du på egen hand och så gör du provet då, åsså var det klart. Det, om något, bevisar hur bra lärarna är på Lusse xP
Jag har svårt att tro att de skulle ha släppt iväg mig så lättvindigt på ÖHS om jag hade missat lika mycket...
Men det löste sig riktigt bra med alla prov osv, så nu har jag en vecka att öva inför varje prov, tummen upp för det(kommer nog att behövas)haha ;P

Men nu gäller det att köra på ordentligt fram till resan och inte bara slappa bort eventuella bra vitsord, hehe^^
Och det kommer väl att innebära något flitigare läxläsning, som nu t.ex. ähum :P
Ciao! Ha en bra kväll allt folk:)




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0