7.1 Torsdag

Hej, hallå gott folk:P

Ja då var den skoldagen slut, gick väl ganska lindrigt. Hade bara två dubbeltimmar, men det var väl tur flr jag var ganska trött då jag inte somnade förrän halv två-.- Då hade jag gått och  lagt mig halv elva och så ligger man i sängen och "somna nu då!" men nej, då börjar hjärnan tänka på jag vet inte vad för saker. Sen kom katten just när jag höll på att somna första gången. ställde sig utanför dörren och skrek><
Vilket elände det ska vara att somna vissa dagar...

Eehm... Just det jag ska komma ihåg att prata med studiehandledaren om studiebidrag till dess att jag fyller 17, skulle ju vara bra att fixa så att man får det då så att jag inte behöver gå pengalös i ett halvår innan det kommer:p
Jaa... har lite matte att göra tills imorgon så det är väl lika bra att börja med det nu då^^
Ciao!



Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0