6.1 Onsdag

Hallo!

Ja, då var jullovet slut och imorgon ska man upp till skolan igen...
Känns lite motigt när man knappt har haft tid att sova på dagarna eller blivit väckt :P
Men, men, jag har ju faktiskt valt det själv så det är väl bara att ta sig i kragen.

Har funderat lite på vilken inriktning jag ska välja nu på våren och det står mellan humanistiska eller estetiska...
Ännu mer beslutsångest-.- Det var hemskt i nian när vi skulle välja skola:P
men jag skulle inte tro att skillnaden har så stor betydelse sen när jag ska vidareutbilda mig...
Så det känns lite förvirrande:P Men det blir ju i och för sig mindre att plugga i estetiska?
Och jag kan ju läsa samma kurser i båda inriktningarna, enda skillnaden blir ju att olika kurser blir fördjupade... hmm...
jaa, lite av det som rör sig i skallen på mig:P
Ciao!





Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0