4.1 Måndag


Hej, hej!

Har varit på stan idag, köpte ny almanacka till väggen xD Och så har Fanni kommit hem igen, yeeey:D
Ikväll ska jag iväg och rida(äntligen och hoppas på en bra häst:P)...

Det blev lite komiskt när jag skulle sätta upp den nya almanackan på väggen.
Tog upp den och vände till Januari, men vadfan??! Någon har ju skrivit i den?!
Då hade jag tagit upp förra årets istället, hehe^^

har fått ny matta till rummet, jäättesnygg:P
Mamma sa det tidigare idag; nu kan du ju möblera en hel lägenhet:)
Sen sa jag att jag skulle önska mig dammsugare och gardiner när jag fyller 18 xD

Var på bibban idag också och jag hittade en bok som jag letat efter på bokhandeln i lördags så jag blev happyface, haha
Nej, nu ska jag stänga av det här och byta till ridkläder så att jag kommer iväg till stallet snart:)
Ciao!




Emma

Kommentarer
Postat av: fanni

yeey jag e hemma!:D

2010-01-05 @ 09:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0