:) <3

Måste bara säga det här:
Jag brukar ju väldigt ofta skriva att jagär föbannad och ledsen på typ allt och alla?
Men.
Nu är jag faktiskt lycklig, eller på väg upp i alla fall. För en gångs skull gillar jag mitt liv:)
För kanske bara ett halvår sedan skulle jag gjort vad som helst för att byta ut det, nu? Absolut inte!
Endel saker i livet är jobbiga och menat att vara det också. jag menar om allt skulle vara en dans på rosor hela tiden skulle vi sluta upskatta de saker eller personer som förgyller tillvaron. Det vill vi väl inte? Nej, låt det finnas problem och nackdelar...
Nu ser det ut som att mitt 2010 går mot det bättre och äntligen kanske jag inte behöver vara en tom svart klump vissa dagar? We will see...
Ja... tror att det räcker såhär:) Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0