18.1~Dominikanska republiken?

Hallo!

Ja, nu är det såhär att om jag har en riktig jäkla tur så far jag till dominikanska republiken två veckor i februari med Fanni:D
Men det är ju som sagt om jag har tur...
Men det skulle vara så härligt att få resa någonstans, ännu roligare om jag far med Fanni och därmed inte "sitter fast" med mamma eller pappa hela tiden:P En sak jag började fundera på, pratar de inte franska där? Tycker att jag har hört det någonstans, men visst jag kan ha fel, har ju redan konstaterat att mitt minne går att jämföra med en guldfisks ibland, hehe^^

Jag trodde först att jag skulle missa fyra prov, men det var tack och lov bara tre. Likväl blir jag tvungen att skriva två av mina prov på omtagningen och se om det går att flytta ett till en annan dag... ojoj, krångel, krångel. Varför kunde de inte bestämt sig för att åka 23.2 istället för 14?? x)
Nej, nog om reseproblemet nu:P
Två bilder kopierat från Fannis bdb, hehe^^
De är på hotellet:








Hoppas, hoppas, hoppas att det här går vägen nu! :D




Ridning idag då, grämer mig inför det faktum att jag ska rida Flugan barbacka, enligt Fanni och Nadja ska han dock vara bekvämare utan sadel. jag får väl hoppas på att de har rätt:P Emilios trav är ju också något som kan ge en problem när det är arbetstrav som gäller, han är ju mycket bekvämare utan sadel...  Ja, jag får se hur det går bara.

Vaknade med huvudvärk och kände mig totalt utslagen så jag gick inte till skolan förrän till kvart i tio:P
Dettta gjorde att skoldagen kändes väldigt kort, satt på psykologin och blev förvånad när jag kastade en blick på klockan, den var redan tjugo över ett :O Men sen hann jag inte med första bussen hem så jag gick en snabb runda på stan,bara för att missa nästa också:P Så jag skulle ta den som gick tjugo i 3 men då körde mamma ut från parkeringen vid magasin, båda blev nog lika förvånade x)
Nu ska jag göra läxor och sen tjata på mamma om skjuts till stallet^^    Ciao!
  



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0