17.1 söndag, hos Sara

God"morgon" gott folk!

Är för tillfället kvar hos Sara och det ser ut som att jag blir här resten av dagen också:P
Blev lite grinig imorse eftersom jag vaknade två minuter i 9(nio?!! what the f*ck?!!)... Men det var lite mysko för jag hade drömt att någon ringde mig halv elva, ingen aning om det var på kvällen eller morgonen, och sen messade Yasse precis när vi hade vaknat><

Har senaste... halvtimmen? suttit och tittat på SATC the movie på TV:n, riktigt bra film det måste jag bara säga^^
... Och imorgon är det skola igen, suck... Och ridning, barbacka dressyr med Flugan, aajajaj säger jag bara. Jag kommer säkerligen att gå hjulbent till på onsdag efter det>< Nåja, kunde säkert vart värre:P
Fantasin börjar sina nu så det får räcka, Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0