16.1 lördag

 



             

Hej, hej!

Har varit på stan & simmat( på mariebad då alltså, inte simmat runt på gatorna xP) och väntar nu på mat. Sen far jag iväg till Sara och sover där inatt:D Det ska bli kul de, höhö:P
Var till biblioteket idag och hittade en bok att kanske recensera i svenskan, ska bara fråga virrpannan om den är Ok><

Guud! jag vill verkligen åka någonstans nu på sportlovet, orkar för helvete inte stanna hemma då OCKSÅ.
Inte behöver jag åka sådär jättelångt som till Thailand men London skulle vara kul:P Säkert ännu roligare om jag fick med någon av mina vänner dit, men knappast><
Jajja, ska jag komma någonstans så måst jag tjata på pappa för mamma verkar inte tycka att hon har tid-.-
Det får räcka för idag nu, Ciao!


















Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0