15.1 fredag



Sköönt med fredag säger jag bara:P

Har bestämt mig för att sluta i ridgruppen på fredagar, det flir alldeles för stressigt och allt hänger på att jag hinner med första bussen efter skolan och jag tål inte stress... så det ska jag fixa så fort som möjligt nu då.
Annars gick det väl bra idag och jag hade Alice. Hon kan vara lite vinglig men annars är hon jättefin:)

Sitter hos pappa just nu, ska vara där i helgen=trååkigt:P men blir nog borta nästan heöa lördagen och minst halva söndag, tummen upp för det x)

Just det, det där om att jag var lycklig? Glöm det... Trodde faktiskt för första gången att något skulle bli lätt, men tyvär nej... Lätt är det i alla fall inte-.-
Ciao!




Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0