Vill skrivaaa!... Men det gåår inte:(

Hallå!

Har haft en lugn och ganska roligt dag idag:D
Första halvan av håltimmen(håltimmarna) var jag och Carro ner på stan och till bibban...
Sen satt vi och filosoferade med Natten och asgarvade som fan xD

Vi kom på en ïdé till en film:
Siddubarra
- Du ser dem inte.
- Du hör dem inte...
- Du märker dem inte förrän de kommer fram och säger "Siddubarra"...


Carro skulle kärnbomba Sottunga( fråga inte varför vi kom på att det xD) och alla Sottungabor skulle bli muterade till något zombie liknande som går runt och säger siddubarra. De skulle sen försöka ta över världen och alla skulle vara totalt livrädda.
T.ex:
"siddubarra"
"Aaaaaah!!! Spring för liiiveeeet!!!"
Ja.. det kanske inte låter så hejdlöst roligt men vi hade i alla fall skitkul åt det, haha xD
Sen kom Madde och pratade om något och så sa hon siddubarra... Vi började asgavra igen och stackarn fattade ingenting, hahaha... ojojoj... xD
nej, tror jag ska plugga lite nu... kanske.... inte?(blink, blink)

nej nu kom jag ihåg vad det var meningen att jag skulle skriva egentligen! xD
Just nu skulle jag vilja skriva en historia eller något... ja ni fattar? Novell eller nått åt det hållet?
Men jag kan inte komma på något att skriva om! Det är grymt frystrerande!(frystrerande jojjo... jag börar ju tro att jag har dyslexi snart xD frustrerande ska det stå förstås:P) Ibland får jag som pyttesmå glimtar eller stycken av idéer men sen försvinner de snabbt som ögat innan jag hunnit greppa tag i det. Haha, det där lät riktigt filosofiskt va? :P Försöker hitta böcker att få lite inspiration från men icke nej. Alla tänkbara inspirationskällor är redan lästa... Typiskt också><
Ciao och ha en trevlig torsdag( det som är kvar av den)!




Emma

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Hej :D

kikade in och tänkte bara passa på att önska dig en trevlig helg när jag endå tittade förbi:D

2010-02-05 @ 13:00:07
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0