That's just rude!

Som jag nämnde i förra inlägget, har Yasse den irriterande vanan att somna när man ser på film.
Allvarligt, tror hon att folk tycker det är trevligt att sitta där och bara jaha, vad ska jag göra nu då?
Om jag väcker henne blir hon bara sur>< Skitkul, verkligen
Observera, det är inte något som händer ibland, utan varje gång!
Visst, jag kan förstå att man kanske slumrar till om man är typ helt jävla slut.
Men att somna och sova genom halva filmen
och minst en halvtimme efter att den är slut?!
Sen då att människan blir förbannad om man försöker väcka henne?!
När hon inte ens är i sitt eget hem?!
Näe, jag säger bara det.
That's just rude!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0