Step up and dance your ass off

Yes, har just sett klart filmen Step up, är det bara jag som får en jäkla lust att dansa?
Men jaao, ska bara varva ner lite och sen är det sängen som gäller :P
Jag som var helt slut vid nio och trodde att jag skulle somna en dryg timme senare..
Har nästan vänt på dygnet nu sen jag fick jullov, not good!
Får nog jobba på att vända tillbaka det nu till nyår, nog för att det kanske är lite onödigt men ändå :P
Blir det inte fullt så jobbigt sen när skolan börjar igen..

Hur ser morgondagen ut då?
Tänkte dra ner på stan en sväng och kolla hur många butiker som redan har startat rean:P
Nää, men ska väl kika runt lite i alla fall.. skulle behöva kolla efter en kamera eller mp3 eftersom den enda fungerande kameran jag har just nu är mobilen och min mp3 är kort och koncist värdelös, tummen upp för det!
Smart som jag är tänkte jag inte heller på att önska mig någondera till julklapp, men aja, everybody does mistakes, hehe :P
Nej, sängen nu, ciao och godnatt!



Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0