Onsdag 22.12

Hej igen! Känner mig aktiv nu :P
Nå, vad händer idag.. Jag får pengar på mobilen igen! (finally)
Så småningom ska jag dra mig neråt stan för att träffa Fia och överlämna hennes julklapp och så måste jag lämna tillbaka ngra böcker på bibban..
Det är lite roligt.. Det är ju faktiskt onsdag idag men min hjärna kopplar hela tiden till att det är lördag. Vad kan det bero på då? Att det är jullov :D (som jag visserligen nämnde i mitt förra inlägg) Men förutom alla bra saker som händer idag så känns den här onsdagen tung.. Hälften av vännerna lämnar ön och just nu känns det som att man dels, kommer att sakna vissa mer än andra, dels vad tusan ska jag göra då när alla försvinner?! o.O
Nåja, det ordnar sig säkert.. Hoppas vi.. :P
Men ska försöka vakna lite till nu innan jag går ner och käkar frukost.. Vad nu det blir när det ända vi har är ngt äckligt bröd><
Ciao!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0