Körkorts-press xP

Godmorgon gott folk x)
Jaa, ni kanske undrar varför jag säger godmorgon när klockan är nästan halv tre? Jo, jag steg upp för en knapp timme sen. Så går det när man tvingar mig vara uppe till FYRA för att spela Plump som det heter.

Julklapparna var få i år men däremot var de flesta av dem riktiga guldkorn.
Det verkar för övrigt som att min familj tycker att jag ska skaffa körkort samma dag jag fyller 18 om inte innan(om det var möjligt).. Detta eftersom jag fick ett presentkort hos Jahréns(stavning?) Bilskola x)

Nåå skriver mer när jag har kommit tillbaka från syster som blir 25+ (hon sluta räkna för närmare bestämt 11 år sen). Pappa har alltså lite bråttom dit just nu eftersom halva dagen redan har gått :P
Ciao och på återseende!



Emma

Kommentarer
Postat av: Pentin

Ni fruntimmer verkar dock ha den underliga saken att ni inte vill bli äldre därför så lägger ni till ett plus på den siffran som man skulle tycka att är den bästa åldern evver.. XD

2010-12-25 @ 16:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0