Hm.. Kommer det med åldern eller?

Hej!

Jag insåg just att min pappa är något inkompetent..
Såhär är det nämligen:
Högtalarna till hans dator har, i flera månader varit helt döda eller som senaste två, tre veckorna ekat när de har varit ngt ljud i dem.. Jag har ju trott att de har gått från att vara helt sönder till att iaf kunna spela upp ljud, om än med sämst kvalitet. Men.. Tänkte att jag skulle vara lite teknisk och försöka ändra ljudet så att det iaf skulle eka mindre.

Öppnade realteknågonting och vad ser jag?!
Jo.. Att "omgivningen"(olika effekter för olika rum, ngt som alla killar säkert fattar) är inställt på hör och häpna, badrum. Jag bara neeeej>< Vad är det här?? Är den gamla gubben faktiskt så dum??? Herregud vad fail xD
Nu ska jag fortsätta "fira" nyår här ute i Kalmarnäs :P
Ciao och gott nytt år alla!



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0