Du vet att du har tråkigt..

..när du ser att klockan snart är elva och tänker weei då får jag sova snart :D
Nejmen, har suttit vid datorn nästan hela dagen/kvällen sen jag kom hem från syrran.. Känns smått seegt x)
Såg på tv en stund emellan och tryckte i mig lite mat(glömmer ju hur det är att vara hungrig på julen><), men det kommer ju bara skit på den där gamla burken idag.. Sen att jag inte kan/vill spela någon musik på den här datorn gör ju bara saken ännu bättre. Det är nämlien fel på högtalarna så det bara ekar i dem..

Men en annan grej, varför gör jag ofta till och med flera inlägg på bloggen när jag är hos pappa??
Och varför får jag ont i handlederna bara av att skriva såhär lite? Jo, det ska ni veta, det kallas att jag har förbannat tråkigt här ute och ett tangentbord från dinosauriernas tid.. Borde verkligen samlat in till presentkort på en ny dator åt pappa>< och trådlöst internet också(så att jag kan sitta med laptopen t.ex. uppe på rummet) :D

Men det skulle faktiskt vara skönt att kunna sitta på rummet med en dator istället, så att man får lite privacy. Hos min pappa har du nämligen en dörr en dryg halvmeter rakt bakom dig när du sitter vid datorn. Och dörren leder rakt ut i hallen, så att risken för att krocka med en nykomling när du går ut från det s.k.(så kallade) datarummet, är vääldigt stor. Jepp, det är en av anledningarna till att jag tycker att pappa i alla fall kan skaffa trådlöst internet ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0