Årets Juldag

Sådärja, då är jag tillbaka ute i Kalmarnäs igen fullproppad med en massa gott.. Det förvånar mig att jag har börjat äta ost och kex helt plötsligt och något som är ännu mer förvånande är att jag lärde mig det i skolan xD
Men.. Tillbaka till ämnet.. En sak är lite ironisk när man just har kommit hem från kalas, det första pappa frågar är alltid, utan undantag, om jag är hungrig.. Hallå?! Du var väl med och åt tårta? Hur tusan skulle jag kunna vara hungrig nu?! Jaja, det är kanske en sån där typisk åldersgrej x)

Men, tänkte säga lite mer om julklapparna då..
Fick halsduk-vantar-mössa av moster(som ringde och undrade om jag ville byta. Hallå? Jag sitter med halsduken på mig!), pajformar och grytlappar av äldsta brorsan och hans familj som verkar tycka att det är dags att flytta hemifrån, presentkort på kläder och som sagt till ett körkort (vilket jag tycker är väldigt komiskt), en efterlängtad bok av min småkusin som jag kom på att det heter, förra året x)
Plus att vi hade minijul hos mamma innan jag åkte hit ut i torsdags och då fick jag ett par högtalare(yes!) som jag kanske ska byta, men tänkte höra mig lite för i affären först.
Ja, det var mina julklappar det.. Själva julafton blev faktiskt bättre än jag trodde, även om vi inte hade någon tomte i år xP Faktiskt så börjar jag tro att jag klarar mig i en dryg vecka till utan att avlida av tristess x)
Well, over and out! Ciao!


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0