Nu: bilder :P

Kände att det var dags att lägga in lite bilder här:P
Tror inte ens att jag har några från D.R. herrejösses x)
Nåja, nu kommer det:)


Hahaha, jag såg gubben och börja fnissa, Fanni fråga vad som var så kul och jag pekade lite diskret på gubben...
Vi hade ganska roligt åt det tills vi såg att Tage hade sina hörlurar på samma sätt. Då hade vi(jag i alla fall) jäkligt roligt åt det istället xD




Två glada turister var det här :P




lite tidsfördriv på kvällen :)


Gymmet, och ja vi gick faktiskt dit :P


Hotellet :)


Nästan hela hotellpersonalens motorcyklar/crossar/mopeder xP


Fanni på vägen:P


invånare med häst, stackars hästen, vi såg revbenen på den fast vi var drygt 50m bort


Lizard


Det var mulet och lite regn ute så vi tog fram paraplyet eftersom...


... vi skulle gå ner till stranden och fota lite :P


Tyckte den blev ganska bra iaf :P


Blomma bredvid en bro vi gick över


öhm... löv?


hund och lite konst. Säger bara det, the dominicans know art xD


Koncentrerade på Tages kamera xP (Speciellt Fanni)


Tro det eller ej men där växer äggen på buskar:O
Nej, jag bara skojar>< men de satte upp äggskalen på den i alla fall


Någon mer än jag som tycker att deras flagga är fin? Jag älskar den x)


I thought he looked like mafia xD


Palmer, bilden är dock tagen från skumpande bil så det blev inte så bra ><


Go donkey xD


Ett vattenfall vi besökte


"Los tres ojos" för den som inte kan spanska: de tre ögonen, har dock inte bild på alla tre><


"Walk of honor" tror jag det hette.
 Det är meninen att en soldat ska gå fram och tillbaka hela dagen,
men tyvärr var det ingen där då.


högt i tak?


En till bild från katedralen, me like arkitekturen, haha xP


Salvavida Lifeguard indeed :P även kallad Storskojarn xD


Tryin' to get her drunk, qué diablo! xD


Doin' his job :P


Sista bilden från stranden :(


Skor eller vad? x)
plus tage och mor in the picture


Julio, Fannis favorit skulle jag våga påstå ;D moahahahaa xD
Eheh xP(interskämt, haha)

Bernardo, även kallad Han Med Långa Fingarna xD

Okej, paus!
Jag har faktiskt lite annat att göra här, men återkommer snart:)
Ciao



Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0