Bilder forts. :P

Nu kommer det lite annat löst skräp x)
Nej kanske inte skräp då men fler bilder iaf:)


Ja, då var den lilla 17 xD


Hönses


Lite löst folk:P


Syns det att hon håller i två gafflar? "ööh... vilken är min?":S


Maaat x))


En ful bild på mig också, yey ><


Nej, jag ville inte vara med på bild!


De kan vara vääldigt intressanta de där glasen... xP


sista glaset nu :P


Ngt luddigt? Jo, det är en katt, Silba närmare bestämt :P


Silba: usch, jag gillar inte blixten><


Silba inbyltad i filten, första reaktionen var ungefär, vad faan håller idioten på med?? xD


Ja, den ska vara uppochner x)


Sara fick mushe... jag fick en idé...


heil hitler, med mustach á la kattsvans dock xD
Don't take this sirious!


orkidéer


Så, då var det klart med bilder för det här året?
Nja kanske inte, men får väl se... Ciao!




Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0