Trååk...

Tjeinare!:P
Har faktiskt lyckats öva lite(med betoning på lite) på hissan:P
hmm... det var ju faktiskt nånting jag hade tänkt skriva här... men det försvann...
...Aah, nu kom jag på det igen:P Fick tillbaka matteprovet idag, när jag hade gjort de i fredags tyckte jag att det hade gått jätte bra, men det kan man väl int riktigt säga att det faktiskt gjorde...
Jag HATAR när det är så, man tror att det gickså jäkla bra och sen när man får ut provet... Man blir liksom paff bara...Det går nog riktigt att se hur luften bara går ur en och man säckar ihop... Ser sig omkring och försöker se glad ut, låtsas som ingenting... Sen fick ju Sara jätte bra resultat så jag fick lida med det heela dan:P Men ett grattis till henne i alla fall^^ Hissan vet jag i alla fall att det inte kommer att gå bra så det blir nog int likajobbig och få ut:P Ciao!






Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0