Skola imorrn...

Godkväll, hehe:P
Känner mig mer normal nu, skola imorrn... suck... Men det kan bli kul, nu när Carro e tillbaka(yeeey) :D
Den människan får allt se till och stanna hemma nu! Nämen nu ska jag inte låta som ett kontrollfreak här då(hehehe) Hissaprov på fredag(om jag har fattat rätt:P)=usch, usch, usch. Hissa har aldrig precis varit min starka sida om vi säger så -.- Jaaja, får se hur det går bara... Bra hoppas jag^^
Var ju hemma från skolan halva veckan så jag har lite och ta igen, jajjamän, sådär jäättepassligt nu när det är provvecka:P

Läste ut en till bok idag... Var ute och gick i... 45 min kanske? Ja en stund i alla fall. Hade jäkla kul då:P
Sen när ja kom hem till mamma var Fanni över ngn timme, så vi satt mest och skratta åt lite allt möjligt, hehe xP
Det går absolut inte att vara allvarlig när Fanni är i närheten.

http://www.youtube.com/watch?v=8quZbWOiJmk

Bland annat dethär tittade vi på xD haha, han e för bra alltså! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0