Lonely...

Hej igen!
Snart blir jag väl aktivist här:P Nämen knappast, högst över helgen i så fall, finns ju INGET och göra här, men, men... I suppose that's life. Eller så int...
By the way: det blev inget pluggande, inte såå förvånad, hehe:P

Läste ut en bok just(jo, sådär lagom intressant va?). Känner mig halvdeppig. Why? Vet inte.
Deppig bara, av någon anledning som inte ens jag fattar men THAT'S (my) life i alla fall...
Ibland går man runt och känner sig som en totalt obetydlig prick i universum, eller ja...
Något åt det hållet i alla fall. Suck.
Ibland undrar man nästan vilka som skulle sakna en om man dog eller något(lugn! Jag tänker inte begå självmord). Det skulle väl säkert finnas dem som bara: Va, vilken Emma? Vadå borta? E hon död eller?
Aja, whatever... Men varför tänker jag ens på det här? Hmm, bra fråga:P

Hade lust och sätta in något här(for once):P
Ja, men ciao! Ska se om jag lyckas gör någe vettigt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0