~Fredag~

Hallå!
idag har jag haft matteprov och det gick bra, blev klar efter en timme så jag hade inget och göra fram till spanskan-.- trååkigt:P nämen var ner på stan en sväng med Sara och skänkte pengar till röda korset, man måst ju vara snäll ibland i alla fall^^

Sen tillbaka till skolan igen och försökte plugga lite spanska, det gick inge bra(fick psykbryt när jag inte kom ihåg något), sen hörförståelse på spanskan, den gick bra tills vi skulle lyssna på en text och svara på frågor på svenska>< Då måste man ju fatta vad dom säger för att det ska funka... Sen en timme gymnastik och klasskamp, vår kom tredje. Vi var såå stolta, ähum...:P
Nu ska jag väl försöka plugga lite spanska innan jag far till stallet. Ciao!




Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0