Wow...

Hej!

Kom hem från Alandica för en stund sen, har varit och sett Joe Labero(tror de stavas så)... Wow säger jag bara. Mamma hade sagt innan att han är skicklig, visst, visst liksom.. Wow... Sven fick det som födelsedagspresent av mamma, jag får aldrig något sånt heller, bara en massa  saker that'll come in handy:P Han "fick" san till Thailand för... tre år sen tror jag... Varför kan aldrig jag få något sånt? Aja... Inte så mycket aat göra åt där...

Är ledig imorgon, första reaktionen var ju förstås Yes! men sen var jag väl inte precis lika glad... Mamma har sagt att rummet ska vara städat till fredag kväll, jag har bara plockat upp allt från golvet ännu. Alltså, blir det väl antagligen att städa hela dagen-.- Men jag ska rida också, galoppfattningar med Samson borde det vara :D
Jag åker nog tidigt till stallet imorrn, ska tävla på söndag och startlistan borde ha kommit upp redan idag.

  Hur ser nästa vecka ut då?
Två timmar engelska på måndag och provet på tisdag, så jag ska plugg lite grammatik i helgen... Volley-boll turnering på onsdag och novellskrivning till svenskan på fredag. Sen franskaprov på måndag.. Det måste jag plugga till! Jag tror franskan i princip är det enda teoretiska ämne jag faktiskt gillar eller bryr mig om vad jag får för betyg i. Hmm... Ska se om det finns något skoj att göra här nu. Ciao!

 

 

 

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0