Tävla? Nä...

Hallå!

Egentilgen är det meningen att jag ska tävla imorrn men jag har tappat lusten. Har egentligen inget behov av att tävla men det är ju alltid kul om det går bra och så får man svart på vitt (ungefär) hur mycket man faktiskt kan eller om man gör några framsteg med sin ridning. Men som sagt, jag har helt enkelt ingen lust...

Men för att prata om något annat då... Igår var jag på filmkväll hos Sara, det var läskigt, dels filmen men också alla getingar som, på något väldigt mysko sätt, tar sig in i deras kök. Det var ju knappt att man vågade flytta sig från soffan, hehe :P
Tänkte ringa Yasse men hennes telefon verkar vara avstängd :O
Aja... Ciao!






Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0